PetruW Geplaatst: 3 maart 2021 Share Geplaatst: 3 maart 2021 Ik heb de Pioneer Avic F860 BT C, van 2015, tot nu geen Firmware update,s uitgevoerd, ik heb nu de Firmware8.03. De nieuwste is 8.09, .gedowdload van Pioneer en op usb gezet maar ik krijg de melding ,,Update bestandsfout Zorg dat alleen het updatebestand op het flashstation staat,, ??? Heeft iemand hier ervaring mee. Als dit lukt dan pas de nieuwe kaart update uploaden BvD Peter Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 3 maart 2021 Share Geplaatst: 3 maart 2021 6 minuten geleden, PetruW zei: Ik heb de Pioneer Avic F860 BT C, van 2015, tot nu geen Firmware update,s uitgevoerd, ik heb nu de Firmware8.03. De nieuwste is 8.09, .gedowdload van Pioneer en op usb gezet maar ik krijg de melding ,,Update bestandsfout Zorg dat alleen het updatebestand op het flashstation staat,, ??? Heeft iemand hier ervaring mee. Als dit lukt dan pas de nieuwe kaart update uploaden BvD Peter Peter, Mijn inziens 2 opties. De firmware update is vermoedelijk een ZIP bestand, dat moet je eerst "uitpakken" op de computer. Dan moet jouw geheugenkaart of USB-stick die je wilt gaan gebruiken voor de update, eerst helemaal leeg zijn, pas daarna kun je de uitgepakte bestanden er op zetten. LET OP! Overigens staat er bij Pioneer een instructie (zie bijlage), waarin aangegeven wordt om de C(camper) versie niet van een firmware update te voorzien (kennelijk een aangepaste versie). avic-fx60bt_fw_update_instruction_ver121.pdf Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
PetruW Geplaatst: 3 maart 2021 Auteur Share Geplaatst: 3 maart 2021 Bedankt voor de reaktie, de waarschuwing was F860BT niet op F860BT C, en andersom. Maar het probleem was dat er nog een spoortje van data op de usb stick stond , wel eerst geformateerd maar daarna toch nog iets gedaan????, het is ondertussen gelukt, morgen de kaartupdate 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.