Ga naar inhoud

rijden door Oostenrijk met Gobox


PietE

Recommended Posts

In Oostenrijk een Go-Box nodig. Deze kunt u online aanvragen via: www.asfinag.at en wordt dan thuis gestuurd.

Wilt u met een camper boven de 3500 kg ook naar Scandinavië (DK, N en S) dan kunt u i.p.v. de Go-Box voor Oostenrijk beter de EasyGo+ Brobizz box aanschaffen via: www.brobizz.com. Is uw camper onder de 3501 kg, dan hebt u in deze drie landen voordeel (tol- en andere kortingen) van een Brobizz tolbadge (die zit standaard ook in de EasyGo+ Brobizz box). De voordelen staan hier: www.brobizz.com/en/prices-and-benefits en aanvragen doet u hier: www.brobizz.com/en/order.

Met dank aan www.sfa-parkstad.nl die ons deze info (en veel meer) aanreikte als service bij hun begeleiding van de invoer van onze camper uit Duitsland.


 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 years later...

Dit jaar in sept.over de fernpass en resiapass gereden.de bedoeling was tolvrij.maar bij Landeck waren wij wegens wegwerkzaamheden verplicht om door de toltunnel te rijden.vlak voor de tunnel een go box gekocht op vertoon van kentekenbewijs.bewijs gekregen met juiste emissieklasse 4 en assen.de 1e afrit na de tunnel de box weer ingeleverd en na aftrek van 8 euro voor gebruik v d tunnel prepaid tegoed cash teruggekregen.kassadame zei dat zo alles in orde was en ik niks meer hoefde te doen.wij tevreden.

Tot gisteren de post een naheffing van Asfinag van 240 e  bracht omdat ik mijn kenteken ook na de controle bij de aankoop nog eens per mail binnen 28 dagen had moeten opsturen naar Asfinag.

Ik heb bezwaar ingediend maar weinig hoop.Dus bij wegafsluiting en geen andere route beschikbaar ben je ondanks goede wil de Sjaak. 

Link naar reactie
Share on other sites

21 uren geleden, Sjefke zei:

Dit jaar in sept.over de fernpass en resiapass gereden.de bedoeling was tolvrij.maar bij Landeck waren wij wegens wegwerkzaamheden verplicht om door de toltunnel te rijden.vlak voor de tunnel een go box gekocht op vertoon van kentekenbewijs.bewijs gekregen met juiste emissieklasse 4 en assen.de 1e afrit na de tunnel de box weer ingeleverd en na aftrek van 8 euro voor gebruik v d tunnel prepaid tegoed cash teruggekregen.kassadame zei dat zo alles in orde was en ik niks meer hoefde te doen.wij tevreden.

Tot gisteren de post een naheffing van Asfinag van 240 e  bracht omdat ik mijn kenteken ook na de controle bij de aankoop nog eens per mail binnen 28 dagen had moeten opsturen naar Asfinag.

Ik heb bezwaar ingediend maar weinig hoop.Dus bij wegafsluiting en geen andere route beschikbaar ben je ondanks goede wil de Sjaak. 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid