Ga naar inhoud

Telefonisch contact NKC verzekeringen


Jelle

Recommended Posts

Ik heb 10 dagen geleden een wijziging doorgegeven in verband met aanschaf andere auto. Dit is nog steeds niet gerealiseerd. Probeer telefonisch contact te leggen maar kan geen telefoonnummer vinden. Ik denk dat dit zeer bewust wordt gedaan. Je ziet dit ook bij andere bedrijven. Echter voor een Camperclub lijkt me dit niet gewenst. Bekend maken dus dat telefoonnummer en dan ook makkelijk te vinden en niet ergens verstoppen. Of... contact via email en dergelijke sneller afdoen.

Link naar reactie
Share on other sites

Beste Moderator,  u reageert in ieder geval snel en dat wordt hogelijk gewaardeerd. Maar... ik ben op Mijn Verzekeringen en moet dan een telefoonnummer bij de NKC  zoeken. En als ik op Contact klik werkt de Chatbox functie niet. Ik moet altijd een vraag stellen en op de vraag naar telefoonnummer en chatbox krijg ik de melding "geen resultaat". Ik kan dan een contactformulier invullen en desgewenst teruggebeld worden!!?? of binnen 4 dagen per email een antwoord.

Link naar reactie
Share on other sites

Beste moderator,  als ik op de startpagina van Mijn Verzekeringen zit komt onderaan nergens de door u vermelde optie "Live chat verzekeringen".  Zoals hiervoor al vermeld moet ik eerst een vraag stellen en een formulier invullen. De afdeling verzekeringen heeft vandaag ! ?  gereageerd waardoor mijn vraag overbodig is geworden.

Link naar reactie
Share on other sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid