Robert Leonard Geplaatst: 16 januari 2021 Share Geplaatst: 16 januari 2021 Vogvigo Opblaasbare Car Jack,4 Ton Opblaasbare jack Uitlaat, wie heeft hier ervaring mee is dit aan te raden of is dit een prduct die beter niet gekocht moet worden. Ik ben dus op zoek naar een stabiele krik voor onze camper de huidige bevalt me niet. Groet Rob Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
IllemAlbert Geplaatst: 5 mei 2022 Share Geplaatst: 5 mei 2022 Op 16-1-2021 om 14:49, Robert Leonard zei: Vogvigo Opblaasbare Car Jack,4 Ton Opblaasbare jack Uitlaat, wie heeft hier ervaring mee is dit aan te raden of is dit een prduct die beter niet gekocht moet worden. Ik ben dus op zoek naar een stabiele krik voor onze camper de huidige bevalt me niet. Groet Rob Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 5 mei 2022 Share Geplaatst: 5 mei 2022 (aangepast) Gewoon een simpele potkrik met voldoende hefkracht. Paar tientjes. Zoals deze bij Toolstation, euro 32,89. Hefvermogen 5000 kg. 5 mei 2022 aangepast door GeMa Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 6 mei 2022 Share Geplaatst: 6 mei 2022 hallo allen die op de afbelding heb ik ook al jaaren en werken perfect wel een staalen plaat er op anders zak hij door de bestande gat waar krik onder moet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.