Ga naar inhoud

Dashcam waarop letten?


Vanti
 Share

Recommended Posts

Zelf heb ik een GARMIN VIRB staat op een houder achter de voorruit en middels een kabel constant aangesloten op de USB-voeding van de camper.

Belangrijk is, dat de dashcam continu door kan gaan met opnemen, een lus van b.v. 60min.(instelbaar). Kan ook enkele opnamen maken etc., etc..

Dashcam kan ook gewoon meegenomen worden voor filmopnamen te maken indien gewenst.

aangepast door Ger K.
Link naar reactie
Share on other sites

19 minuten geleden, Ger K. zei:

Zelf heb ik een GARMIN VIRB staat op een houder achter de voorruit en middels een kabel constant aangesloten op de BT-voeding van de camper.

Belangrijk is, dat de dashcam continu door kan gaan met opnemen, een lus van b.v. 60min.(instelbaar). Kan ook enkele opnamen maken etc., etc..

Dashcam kan ook gewoon meegenomen worden voor filmopnamen te maken indien gewenst.

Hoe moet je die uitlezen?Gaat dat via wifi of met een kabeltje?

Link naar reactie
Share on other sites

6 uren geleden, HymerBoy zei:

wat is het nut van zo een ding vraag ik me af, ik rij 80.000km per jaar zakelijk maar heb er nog nooit over nagedacht zo een een ding te installeren.

Ik vind het mooiste het reizen met de camper.Alles gaat binnendoor als het kan.Of het nu Frankrijk Duistland of Zweden is.Vooral nu tijdens deze lockdown kun je zo je reizen eens nakijken. Waar je gereden hebt en wat je als chauffeur evt gemist hebt van het landschap.Vandaar dat dit een leuk hebbedingetje is.Zeker ook als je een samenvatting van je vakantie wil maken.Dus van belang goed beeld.

Link naar reactie
Share on other sites

19 uren geleden, Vanti zei:

Hoe moet je die uitlezen?Gaat dat via wifi of met een kabeltje?

Met een kabeltje, via BT en WiFi alles is dus mogelijk. De dashcam staat er hoofdzakelijk om verzekeringstechnische redenen bij evt. ongevallen e.d.

In het buitenland (taal), maar ook in Nederland is dan zo'n bewijs vrij duidelijk.

Link naar reactie
Share on other sites

1 uur geleden, Ger K. zei:

Met een kabeltje, via BT en WiFi alles is dus mogelijk. De dashcam staat er hoofdzakelijk om verzekeringstechnische redenen bij evt. ongevallen e.d.

In het buitenland (taal), maar ook in Nederland is dan zo'n bewijs vrij duidelijk.

Ger die Garmin virb heb je daar nu meerder modellen in.Ik neem aan dat jij de ultra 30 hebt?

Link naar reactie
Share on other sites

5 uren geleden, HymerBoy zei:

aha ok, ik dacht om verzekering technische redenen bij ongelukken o.i.d. Voor jouw doel gebruik ik mijn gopro, die zet ik dan op ultra wide en met een integraal heb je dan prachtig weids beeld, idd leuk om terug te kijken.

Daar heb ik ook al oren naar.Je kunt hem ook op fiets meenemen?

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...