Frans23 Geplaatst: 3 januari 2021 Share Geplaatst: 3 januari 2021 Wie heeft er een mooie route beschrijving voor een rondje Zwitserland (west/midden), voor een vakantie voor 3 weken waarbij we niet elke dag willen rijden en tijd hebben voor wandelingen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Roelof Geplaatst: 22 mei 2021 Share Geplaatst: 22 mei 2021 Google maar eens op GTOS. Dan vind je veel informatie over de Grand Tour Of Switcherland. Een route door heel Zwitserland maar je kunt er ook een deel van rijden natuurlijk. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
apekop Geplaatst: 1 juni 2021 Share Geplaatst: 1 juni 2021 beste roelof,die reis in zwitserland lijkt me mooi,kan men die ook uitprinten? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Roelof Geplaatst: 1 juni 2021 Share Geplaatst: 1 juni 2021 Je kunt de kaart met daarop de route bestellen. En er zijn ook routebestanden voor een aantal navigatiesystemen te downloaden. Zie: https://www.myswitzerland.com/nl-nl/interesses/thematische-reizen/road-trip/feiten-van-de-grand-tour-of-switzerland/kaart-navigatie/ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
apekop Geplaatst: 5 juni 2021 Share Geplaatst: 5 juni 2021 goede middag ik heb een vraag voor frans 23 is het gelukt met de route door switzerland? ik zou graag uw ervaringen met u willen delen m.v.g. tonnie nederland@landvergnuegen.com Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.