hein59 Geplaatst: 1 januari 2021 Share Geplaatst: 1 januari 2021 Hallo, Zijn er mensen die me kunnen vertellen wat de beste inbouwplek is voor een standkachel(planar 44D) in een hymerB645. En eventueel ervaringen met deze kachel. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ger K. Geplaatst: 2 januari 2021 Share Geplaatst: 2 januari 2021 Als u een verwarming en warmwatervoorziening zoekt, kunt u beter wat meer uitgeven en een TRUMA combi kachel/boiler installeren. (GASGESTOOKT). Een (doorstroom)boiler op electriciteit gaat niet werken, dat heeft teveel vermogen nodig. Werkt alleen op een 230V aansluiting (camping e.d.). Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hein59 Geplaatst: 3 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 3 januari 2021 jammer dat jullie mijn vraag niet goed lezen,maar toch bedankt voor de reacties Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bornandraced Geplaatst: 5 januari 2021 Share Geplaatst: 5 januari 2021 Ik begrijp de vraag om een diesel standdkachel te hebben. Mijns inziens is het handig om de kachel in de zitruimte te hebben en aan te brengen in een bak onder de zitbank. Echter deze locatie kan beperkingen hebben afhankelijk van een dubbele bodem en de componenten onder de bodem inverband met de aanzuig en uitlaat pijp voor de brander die de juiste richting moeten hebben. Misshien is hewt handig om kontakt op te nemen met de importeur van deze kachels. Veno heating systems in Zwartsluis. Zij installeren ook en hebben misschien ervaring met genoemde hymer. (https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.venoheatingsystems.nl%2F&h=AT0f_GnC-rzVlsz9fV6F2y3QmSgUvHJ6saOXpay813vFu_r1QdgFFj5zI0xeYetPxr8LRL0Ig0NPC2uUY-rY6Ar643OQLwAu20dFyyTBwU_rtkefk3pa_dmywEC5fmn3S8zLnQSwrIlCfIdAZOINbpDeKvtn8uZFivs) Bekijk ook eens de volgende inbous handleiding https://www.pfjones.co.uk/autoterm/planar/Autoterm-Planar-Air-Heater-Installation-Instructions_PF_Jones_PFJ-0035-min.pdf Dezer geeft de een goed beeld van de voorwaarden. Sukses. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hein59 Geplaatst: 5 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 5 januari 2021 Hallo, dank u voor het meedenken. Ikzelf dacht mischien ergens in de dubbele bodem en dan wel linksvoor aan de bestuurderskant. Das makkelijk voor de aansluiting in de dieseltank en mijn inziens voor het geluid. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hein59 Geplaatst: 6 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 6 januari 2021 Dank le Dr Dream weet je mischien ook hoe ik deze man kan bereiken Grt Hein. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bornandraced Geplaatst: 6 januari 2021 Share Geplaatst: 6 januari 2021 Ik vind het te ver gaan door te stellen dat Alex Dickhoff "de enige echte deskundige hiervoor in Nederland is". Er zijn meerdere firma's die standkachels in campers en trucks inbouwen met deskundigheid. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bornandraced Geplaatst: 6 januari 2021 Share Geplaatst: 6 januari 2021 Natuurlijk snap ik het. Hij vroeg het adres en dat heb ik gegeven, maar ook mijn commentaar. Het stoort mij alleen dat je stelt "de enige echte", want er zijn veel meer deskundigen als bijv. de importeur Veno Heating Systems, die ook inbouwt. 2 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hein59 Geplaatst: 7 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 7 januari 2021 Jongens maak het nou niet zo groot aub 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
advertentie Geplaatst: 10 januari 2021 Share Geplaatst: 10 januari 2021 Ik heb een standkachel buiten onder de camper in een box gemonteerd, dat geeft geen geluidoverlast in en buiten de camper Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hein59 Geplaatst: 11 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 11 januari 2021 zo wil ik het ook doen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Lucas Geplaatst: 3 juni 2022 Share Geplaatst: 3 juni 2022 Ik heb al een paar jaren een Standkachel van deze Russische makelij en moet zeggen niet te duur en perfect in gebruik.Ik heb hem geplaatst achter de bestuurder aan de zijwand. Camperprofie uit Veendam heeft hem compleet ingebouwd. De Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.