Vlinder Geplaatst: 29 december 2020 Share Geplaatst: 29 december 2020 Heeft iemand ervaring met een splitairco bv Eurom AC2401 . Als deze niet voldoet wil ik gaan kijken naar een onder de bankairco. Ik heb een camper HYMER B578 waar ik die in wil bouwen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 7 januari 2021 Share Geplaatst: 7 januari 2021 Sander raad de onder de bank airco af. Hij zegt dat die niet genoeg koelen. Sander komt bij onze camper een dak airco inbouwen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 8 januari 2021 Share Geplaatst: 8 januari 2021 Ik zie nu dat hij Sandor heet. Ik heb een paar keer heel fijn en goed contact gehad. Maandag over een week komt hij de Truma Aventa Comfort inbouwen. Ons dak ligt behoorlijk vol met twee zonnepanelen, een schotel en veel dakramen. Nu komt de airco in plaats van de dak ventilator. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 9 januari 2021 Share Geplaatst: 9 januari 2021 hallo allen maak je eigen keuzen en letop 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 10 januari 2021 Share Geplaatst: 10 januari 2021 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 23 januari 2021 Share Geplaatst: 23 januari 2021 Niet echt een antwoord op de vraag waar wij dan op moeten letten. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 5 februari 2021 Share Geplaatst: 5 februari 2021 Sandor heeft vandaag de dak airco in gebouwd. Ik ben dik tevreden, hij is echt een expert op airco gebied. En ik heb geen aandelen van Sandor. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 8 februari 2021 Share Geplaatst: 8 februari 2021 Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben idd ook super tevreden over Sandor. Je hebt geen aandelen, maar Sandor zal toch el blij zijn met zo'n goede klant. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
TouristCare Geplaatst: 13 november 2022 Share Geplaatst: 13 november 2022 Ik heb de Eurom getest met thermometers in de camper. De temperatuur ging redelijk snel omlaag in mijn Sunlight A70 Alkoof. De test was in Zuid Frankrijk bij 35 °C buitentemperatuur. Een geadviseerde comfort-temperatuur is 5°C onder de buitentemperatuur, wat gehaald werd in de omgeving van de airco. De temperatuur tussen raam en zonwering van het Heki dakluik was 51°C dus het is slim om deze op een kier te zetten, zodat de temperatuur gelijk wordt aan de buitentemperatuur. Normaal gesproken zet je de camper ongeveer waterpas weg. Als dat niet mogelijk is moet je in ieder geval de unit waterpas hangen (met bijvoorbeeld een spie of schroevendraaier onder de steun op het raamkozijn), om storing met de automatische condens-afvoer te vermijden. Om de koude ook wat meer te verspreiden kun je een kleine ventilator tegenover de airco te plaatsen. Als je de unit zelf niet gebruikt, kun je hem misschien delen/verhuren met familie of vrienden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mr Bypass Geplaatst: 25 januari 2023 Share Geplaatst: 25 januari 2023 Altijd voor een dakairco gaan ( zolang het maar geen Webasto is). Groot voordeel is dat je er ook mee kunt verwarmen, drogen en ventileren. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.