Ga naar inhoud

Te koop Hymer B564 Integraal 2.8 Jtd


ducati998sfe

Recommended Posts

Met spijt in het hart gaan wij onze Hymer B564 verkopen, reden is dat we er veel te weinig gebruik van maken dit is te zien aan de kilometer stand van 59000 km sinds 2004.

Voorzien van een door de fabriek geplaatst uitschuifbaar fietsen/scooter rek, zonnepaneel die zorgt voor opladen accu's en stroom in de camper.

Verder zijn er talloze extra's zoals luifel, tv met schotel, gasoven, grote koelkast met apart vriesvak, ruime badkamer enz.

Het onderstel is uitgevoerd met een al-ko chassis wat zorgt voor een stabiele wegligging in combinatie met 16 inch velgen en nieuwe banden.

Motor is een Fiat 2,8 Jtd met 150 pk en veel koppel heerlijk om mee te rijden, recent een grote beurt gehad met uiteraard de distributie riem en olie met filter.

Luchtfilter is van K&N en dient eigenlijk nooit vervangen te worden alleen gereinigd.

Gasinstallatie is afgelopen jaar een update naar de huidige standaard met vooral met het oog op veiligheid , kortom en mooie maar vooral hele goed camper

die nog voor vele jaren reisplezier gaat zorgen.

Wij hebben de camper in de stalling staan als wij hem niet gebruiken maar kunnen er altijd als er interesse is naar gaan kijken, verder staat hij klaar om met 

de nieuwe eigenaar te vertrekken voor een zorgeloze vakantie ( voor meer info 0032-471604079)

De vraagprijs voor dit geheel is 27500 euro, bieden mag maar dan wel in persoon en bij de camper( camper is voorzien van een Belgisch kenteken en staat in Lommel)

IMG_0619.JPG

IMG_0620.JPG

IMG_0621.JPG

IMG_0622.JPG

IMG_0623.JPG

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 11 months later...

Beste,

ik ben geïnteresseerd in uw camper.

Staat hij nog steeds te koop?

Ik zou hem,samen met mijn vrouw willen bezichtigen.

Wanneer en waar zou dit kunnen?

Wij verblijven vaak in Lommel,dus de afstand is geen probleem.

Graag wel niet te lang wachten met antwoord want wij hebben ook nog een afspraak om een andere camper te bezichtigen.

U kan ook een berichtje sturen op mijn telefoon (0032486272719)

 

Alvast groetjes Will

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid