Ga naar inhoud

app campercontact


Frankia
 Share

Recommended Posts

NKC even een opmerking , als je via een website een camperplaat zoekt en die  vind  en die opent kom je niet op de app uit maar op de website verzie van campercontact en dat is nu precies niet wat je wil want daar kan je niets mee . Of maak de website van campercontact weer zoals die voorheen was daar had je wat aan .Waarom breekt je iets af wat goed was vernieuwen prima maar verslechteren ben ik van NKC niet gewend .Voorbeeld 

https://www.campercontact.com/nl/nederland/limburg/weert/93303/hoeve-lieshout

Ik hoor graag M v Vliet

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nee, Dromer, dit is geen kwestie van verzieken, maar de moderatoren er op wijzen dat ze met de rubriek "Feedback voor de NKC" wel degelijk de indruk wekken dat ze de opmerkingen in deze rubriek wel degelijk bekijken, en dan mag je van een volwassen organisatie ook verwachten dat er antwoord komt. Bij de NKC is dat echter niet het geval, en al helemaal niet als je commentaar hebt op het gepruts met CamperContact. 

Aan Frankia kunnen we alleen maar adviseren de vraag rechtstreeks aan 'info@nkc ' te mailen, waarschijnlijk komt er dan wel antwoord, al zal dit weer in de trend zijn van: "Er wordt aan gewerkt, maar de website heeft niet onze prioriteit, met de App kunnen we meer inkomsten genereren en de leden kunnen wel wachten, die hebben toch al betaald en leveren niets meer op".

Aan Adriatik zeggen we: "Ga vooral door als Forum waakhond", het blijft nodig.

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

3 uren geleden, Jannie en Henk zei:

Nee, Dromer, dit is geen kwestie van verzieken, maar de moderatoren er op wijzen dat ze met de rubriek "Feedback voor de NKC" wel degelijk de indruk wekken dat ze ...

Maak je geen zorgen, ik neem niet alle reacties serieus, en de reactie waar jullie op doelen al zeker niet!

En ja, waar nodig ga ik gewoon door als ‘waakhond’. Helaas is het soms nodig!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...