campeerjochie Geplaatst: 10 juni Share Geplaatst: 10 juni Offerte opgevraagd bij Overtocht.nl Van Bojden naar Fynshavn kosten € 104,45. Toen ik bij de ferrymaatschappij zelf ging kijken waren de kosten voor de zelfde overtocht €40,15 als antwoord op mijn email van Overtocht.nl van waar dit verschil was het antwoorde zij verkeerde valuta gebruikt hebben (welke dan) en er wordt € 17,50 administratie kosten berekend. Op de offerte wordt geclaimd dat de ticketprijs de zelfde is als de ferrymaatschappij. Er staat nergens dat er administratie kosten worden gehanteerd. Ik vind dit een NKC partner onwaardig. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution HymerBoy Geplaatst: 10 juni Solution Share Geplaatst: 10 juni ga nooit met een tussenpersoon in zee, kost altijd meer. Moeten ook geld verdienen. En bij de ferrymaatschappij kan je vaak gratis lid worden en krijg je ook nog is extra korting. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.