Ga naar inhoud

Gebruik gpx bestand op Garmin 660 LMT


BRos

Recommended Posts

Ik heb boven vermeld navigatiesysteem voor onze camper. Nu heb ik via Campercontact een route gedownload in de vorm van een GPX bestand. Deze gedownload op mijn navigatiesysteem. Via verkenner van mijn laptop zie ik het bestand staan. Op het navigatiesysteem zie ik geen mogelijkheid dit bestand te openen. Kan het bestand met de apps hier op niet vinden. Laat staan  openen.

Iemand hier een oplossing voor?

 Alvast bedankt !

Link naar reactie
Share on other sites

Heb idd verschikkende forums door gespit. Geen duidelijkheid voor zo ver ik het begrijp. Handleiding rept alleen hoe te downloaden. Zoals op forums en Google te vinden is. Vreemd hoor. 
Geen idee als ik mijn Garmin open hoe ik het bestand dan kan openen.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Probeer het eens met het programma Basecamp. Dit is een programma die ontwikkeld is door garmin en hiermee kan je routes aanmaken en vervolgens plaatsen op het navigatie systeem.

Bestaande .gpx bestanden kan je in dit programma importeren, op de pc bekijken en eventueel aanpassen.

Als de garmin 660 aangesloten is met de usb kabel dan wordt de navigatie zichtbaar in het programma met een eigen map.

De route kan je vervolgens naar deze map slepen. 
Rechtstreeks, vanaf de pc naar de GPX map van de Garmin 660 werkt niet, dat heb ik zelf al eens uitgeprobeerd.

Zelf heb ik de 660 LMTD, vandaar. 
Ik gebruik Bascamp al vanaf het moment dat ik de 660 heb en maak zelf routes die ik dan later op de navigatie plaats.

Op deze manier rij ik de route die ik wil en niet de route die de Garmin voor mij verzint. 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid