Ton1 Geplaatst: 7 mei Geplaatst: 7 mei Hallo, Ik ben een 77-jarige man en zoek voor de gezelligheid/veiligheid een drietal medereizigers met campers. Vertrek half juni. Een vriendelijke groet van AE Quote
Gerda50 Geplaatst: 31 juli Geplaatst: 31 juli Hallo Ton, Ik ben Gerda,74 jaar jong en in het bezit van een grote camper. Helaas kan ik zelf niet rijden, maar ik zoek een campermaatje die wel een camper kan besturen. Ik sta open voor elke bestemming, en ben vooral op zoek naar een verzorgd en gezellig reismaatje om samen te genieten van de mooie plekjes van de wereld. Groetjes Gerda Quote
Magic Ed. Geplaatst: 31 juli Geplaatst: 31 juli 4 uren geleden, Gerda50 zei: Hallo Ton, Ik ben Gerda,74 jaar jong en in het bezit van een grote camper. Helaas kan ik zelf niet rijden, maar ik zoek een campermaatje die wel een camper kan besturen. Ik sta open voor elke bestemming, en ben vooral op zoek naar een verzorgd en gezellig reismaatje om samen te genieten van de mooie plekjes van de wereld. Groetjes Gerda Dan ben je net te laat want @Ton1is half juni gaan rijden. Succes met zoeken. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.