Astor Geplaatst: 5 mei Share Geplaatst: 5 mei Bijna 2 jaar geleden hebben we, per ongeluk, 2 ramen van onze camper kapot gereden. Dealer gemaild en gevraagd of hij voor ons nieuwe ramen kon bestellen. Dealer gaf aan dat het wel even kon duren. Nog diverse keren contact gehad om vinger aan de pols te houden. Begin dit jaar kregen we, na weer een mail gestuurd te hebben, als reactie te horen dat de ramen niet meer leverbaar waren!!! Daarna bleef het oorverdovend stil. Dan zelf maar googlen: Willemsen Caravan en Camper Service in Pijnacker gemaild. Diezelfde avond werden we gebeld: zij hadden wel 2 ramen voor ons. We zijn nu een week verder en de nieuwe ramen zitten erin. Super netjes gedaan. Wij zijn erg blij dat er nog een bedrijf is dat vakmanschap hoog in het vaandel heeft staan en super klantvriendelijk is. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.