carvop Geplaatst: 24 april 2024 Geplaatst: 24 april 2024 Hallo, als vers geregistreerd nkc-lid wil ik campercontact app uitbreiden naar pro nu ik nkc lid ben. Echter dit lukt mij niet. Wat doe ik verkeerd? Ook bij mijn nkc lidmaatschap de campingcard aangeschaft. Hoe werkt deze activatie na lidmaatschap NKC. Wie heeft de tip zodat campercontact app en campingcard app zien dat ik nu ook NKC lid ben? Alvast bedankt voor eventuele tips. Groeten Martin Quote
carvop Geplaatst: 25 april 2024 Auteur Geplaatst: 25 april 2024 Ik was qua CampingCard ASCI iets te voorbarig. Zojuist bevestigings email van CampingCard ASCI met een uitgebreide handleiding hoe deze moet worden geactiveerd Quote
carvop Geplaatst: 27 april 2024 Auteur Geplaatst: 27 april 2024 En jawel, na 2 dagen zie ik in campercontact onder mijn aankopen dat ik pro+ geactiveerd heb gedurende mijn nkc lidmaatschap. Dus alles komt goed Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.