Dennie Geplaatst: 13 april Share Geplaatst: 13 april Beste mede camperaars, Ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen. Mijn broer heeft voor mij 2 zonnepanelen geplaatst op mijn camperbusje (Mercedes Viano uit 2005). In de bijlage heb ik een tekening toegevoegd hoe hij deze heeft aangesloten. Waarschijnlijk heeft hij iets fout gedaan of is hij iets vergeten. Weten jullie misschien wat het kan zijn? Het volgende heeft hij gebruikt. Victron accu bewaker MBV-700 Victron MPPT 75/10 De panelen leveren stroom alleen de accu laad niet op. Wel laad de accu tijdens het rijden op via een dynamo. De bewaker geeft constant een volle accu aan. Op het oog lijkt alles te werken, maar uiteindelijk toch niet. Alvast bedankt voor jullie moeite. Vriendelijke groet , Dennie Barendregt-van de Braak Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 13 april Share Geplaatst: 13 april Waarom plaats je dezelfde vraag ook elders? Dat maakt het niet duidelijker. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
DJSmiley Geplaatst: 13 april Share Geplaatst: 13 april Ik mis de tekening. Welke panelen? En heeft het wel gewerkt? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 13 april Share Geplaatst: 13 april dat krijg je als je meerdere topics over hetzelfde opent, bij andere topic staat wel een tekening, erg verwarrend zoals Carrado al zei. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.