Ga naar inhoud

Mercedes Sprinter 316 CDI L2H2 bj 2018 - Standkachel


Bas1973
 Share

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met de standkachel die af-fabriek met Mercedes Sprinter L2H2 is geleverd. Onlangs door schade en schande ervaren dat deze op de start-accu is aangesloten en dus niet op mijn huishoudaccu. Vraag is of ik deze kachel kan omleggen van de start-accu naar de andere accu of dat ik beter een nieuwe standkachel kan laten plaatsen. Ik woon in Amstelveen, dus als je nog tips hebt waar ik dat het beste kan doen, hoor ik dat ook graag. 

Link naar reactie
Share on other sites

Wij hebben de standkachel (af fabriek Mercedes, Webasto) i.c.m. Alde verwarming.

 

De standkachel is aangesloten op de accu van de Mercedes. Bij ons zit de standkachel geïntegreerd in het MBUX systeem.

Als wij de standkachel aanzetten, dan gaat ook de blazer (dashboard) aan, die werkt natuurlijk ook via de accu van Mercedes.

 

Ik weet niet of je zomaar de voeding van de standverwarming kan omleggen en of bij jullie ook de blazer (dashboard) mee draait als de kachel aan gaat. Deze blazer verbruikt ook het nodige.

 

Misschien dat ze de Mercedes dealer of camper dealer weten of dit zomaar om te leiden is.

Zelf verwacht ik van niet.

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...