Nel777 Geplaatst: 21 maart Share Geplaatst: 21 maart Ik ben op zoek naar een (winter)stalling voor mijn buscamper van 5,5 meter, enigzins in de buurt van Groesbeek of Nijmegen. Graag uw reactie! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hecht Geplaatst: 13 mei Share Geplaatst: 13 mei Wij hebben een prachtige stalling gevonden voor onze camper , keuze uit stallingsplaats voor een camper / caravan of een camperbox . De lente van de camperbox is 11 meter , de breedte 3.96 meter en de hoogte 4.25 meter. Wij hebben voor de camperbox gekozen . Het is een nieuw bedrijf : Het Pakhuus in Landhorst , adverteert op Marktplaats. Niet duur, wasplaats, stortplaats , weegbrug ,makkelijke toegang. E-mail: info@tpakhuuslandhorst.nl Stalling en opslag Klotweg 1 5445ND Landhorst 06 45 36 65 90 Veel succes , hartelijke groeten , Richard Hecht, Wijchen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Nel777 Geplaatst: 13 mei Auteur Share Geplaatst: 13 mei Dank voor de tip! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Anggela Geplaatst: 22 mei Share Geplaatst: 22 mei Zelf ben ik erg tevreden over stalling 32 , deze is landelijk 3 x per week kun je camper ophalen jaarlijkse kosten 650,00 euro succes mvg Angela Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.