Themacamper2021 Geplaatst: 21 maart Share Geplaatst: 21 maart Wij willen voor de eerste maal met ons camperbusje Ford Nugget naar Spanje maar voor de gezelligheid en veiligheid zoeken wij medereizigers die met ons vanuit Nederland gezamenlijk naar en van Spanje te reizen rond de data ongeveer na 10 Mei 2024 Wie heeft er Zinne-in? Martin en Therese Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Levensgenieters Geplaatst: 28 maart Share Geplaatst: 28 maart Op 21-3-2024 om 10:07, Themacamper2021 zei: Wij willen voor de eerste maal met ons camperbusje Ford Nugget naar Spanje maar voor de gezelligheid en veiligheid zoeken wij medereizigers die met ons vanuit Nederland gezamenlijk naar en van Spanje te reizen rond de data ongeveer na 10 Mei 2024 Wie heeft er Zinne-in? Martin en Therese Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Levensgenieters Geplaatst: 28 maart Share Geplaatst: 28 maart Zojuist, Levensgenieters zei: Hallo Therese en Martin, Wij Inge en Jean, 67 en 69 lentes jong, rijden ook met camper en voor verre reizen is het inderdaad altijd aangenamer met twee campers. Houden van rust en natuur, wandelen, fietsen, zwemmen, muziek en dans. Echte zonnekloppers zijn we wel totaal niet wegens dat we de zon dienen te mijden door medicatie. Graag vernemen we ook iets meer over jullie interesses aub, leeftijd enz... Wij wonen in Dentergem (nabij Deinze). Van waar zijn jullie precies? Gewoon om te weten want afstanden zijn niet zo belangrijk. Groetjes Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Levensgenieters Geplaatst: 28 maart Share Geplaatst: 28 maart 2 minuten geleden, Levensgenieters zei: 9 minuten geleden, Levensgenieters zei: Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Themacamper2021 Geplaatst: 8 april Auteur Share Geplaatst: 8 april Beste Inge en Jean, Sorry -wij gaan niet op reis , slecht nieuws gesprek gehad na darmonderzoek. Helaas - maar wij wensen jullie een fijne vakantie met eventueel anderen die gezellig en veilig met jullie op reis willen. Groet Martin en Therese Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Levensgenieters Geplaatst: 8 april Share Geplaatst: 8 april Beste Therese en Martin, Oei wat jammer ! We duimen er voor dat u zich nu maar eerst en vooral goed en succesvol kan laten verzorgen met hoop op een goede genezing. Als jullie er behoeft aan hebben laat dan maar gerust weten hoe het verder gaat. Hier bij ons is het ook een beetje bang afwachten. Ik Jean, mijn stem is de laatste tijd veranderd en een onderzoek heeft uitgewezen dat er een vlekje zit op mijn stemband. Op 24 april gaat men daarvan dan een biopsie nemen en een week later zal ik de uitslag weten. Laten we proberen moed te houden en misschien kunnen we af en toe eens mailen met mekaar? Hierbij ons mailadres: levensgenieteres2017@gmail.com Lieve groetjes, Inge en Jean Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.