Ga naar inhoud

Medereizigers


Themacamper2021
 Share

Recommended Posts

Wij willen voor de eerste maal met ons camperbusje Ford Nugget naar Spanje maar voor de gezelligheid en veiligheid zoeken wij medereizigers die met ons vanuit Nederland gezamenlijk naar en van Spanje te reizen rond de data ongeveer na 10 Mei 2024

Wie heeft er Zinne-in?

Martin en Therese

Link naar reactie
Share on other sites

Op 21-3-2024 om 10:07, Themacamper2021 zei:

Wij willen voor de eerste maal met ons camperbusje Ford Nugget naar Spanje maar voor de gezelligheid en veiligheid zoeken wij medereizigers die met ons vanuit Nederland gezamenlijk naar en van Spanje te reizen rond de data ongeveer na 10 Mei 2024

Wie heeft er Zinne-in?

Martin en Therese

 

Link naar reactie
Share on other sites

Zojuist, Levensgenieters zei:

Hallo Therese en Martin,

Wij Inge en Jean, 67 en 69 lentes jong,  rijden ook met camper en voor verre reizen is het inderdaad altijd aangenamer met twee campers.

Houden van rust en natuur, wandelen, fietsen, zwemmen, muziek en dans.  Echte zonnekloppers zijn we wel totaal niet wegens dat we de zon dienen te mijden door medicatie.

Graag vernemen we ook iets meer over jullie interesses aub, leeftijd enz...

Wij wonen in Dentergem (nabij Deinze). Van waar zijn jullie precies? Gewoon om te weten want afstanden zijn niet zo belangrijk.

Groetjes

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Beste Therese en Martin,

 

Oei wat jammer !

We duimen er voor dat u zich nu maar eerst en vooral goed en succesvol kan laten verzorgen met hoop op een goede genezing.

 

Als jullie er behoeft aan hebben laat dan maar gerust weten hoe het verder gaat.

 

Hier bij ons is het ook een beetje bang afwachten. Ik Jean, mijn stem is de laatste tijd veranderd en een onderzoek heeft uitgewezen dat er een vlekje zit op mijn stemband.

Op 24 april gaat men daarvan dan een biopsie nemen en een week later zal ik de uitslag weten.

 

Laten we  proberen moed te houden en misschien kunnen we af en toe eens mailen met mekaar?

Hierbij ons mailadres: levensgenieteres2017@gmail.com

 

Lieve groetjes,

 

Inge en Jean

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...