Jan Oxy Geplaatst: 13 maart 2024 Geplaatst: 13 maart 2024 We hebben onlangs de Garmin Camper 1095 gekocht. Echter een gekozen route in de campercontact app op mijn telefoon stuurt hij niet via de Garmin Drive app door naar de Garmin Camper 1095. Reden: Geen locatie gegevens gevonden in de opgegeven koppeling. Dit ook geprobeerd met een ander telefoon. In beide gevallen krijg ik dezelfde reden te zien. Wie herkend dit probleem en heeft hier een oplossing voor??? Quote
Steven Geplaatst: 19 maart 2024 Geplaatst: 19 maart 2024 Goeden dag heb dit opgelost door het eerst naar sygic roete planner te sturen en van daar uit naar naar via gpx-export naar via de app drive van garmin naar je navigatiesysteem en dan starten op je navi met hartje opgeslagen roetes ik hoop dat je hier wat aan heb. Quote
Jan Oxy Geplaatst: 19 maart 2024 Auteur Geplaatst: 19 maart 2024 Bedankt alvast. Heb dit probleem inmiddels ook bij Garmin neergelegd. Zij geven aan dat dit een bekend probleem is. Ben daarom benieuwd of er niet meer camperaars dit probleem hebben. Quote
Theo1 Geplaatst: 21 april 2024 Geplaatst: 21 april 2024 Ik heb een camper895 klopt werkt niet, ook alle updates van campercontact komen er niet in... als ik dit had geweten had ik nooit een veel te dure garmin gekocht Quote
Steven Geplaatst: 1 mei 2024 Geplaatst: 1 mei 2024 30 april het werkt nog niet heb maar een tomtom camper max erbij gekocht foei car min - ha nu snap ik het. Quote
Steven Geplaatst: 7 juli 2024 Geplaatst: 7 juli 2024 Iemand al een update over dit euvel. De Tom Tom go camper bevalt heel goed iemand nog een garmin 1095 kopen ga er afstand van doen. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.