Jan Oxy Geplaatst: 13 maart Share Geplaatst: 13 maart We hebben onlangs de Garmin Camper 1095 gekocht. Echter een gekozen route in de campercontact app op mijn telefoon stuurt hij niet via de Garmin Drive app door naar de Garmin Camper 1095. Reden: Geen locatie gegevens gevonden in de opgegeven koppeling. Dit ook geprobeerd met een ander telefoon. In beide gevallen krijg ik dezelfde reden te zien. Wie herkend dit probleem en heeft hier een oplossing voor??? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Steven Geplaatst: 19 maart Share Geplaatst: 19 maart Goeden dag heb dit opgelost door het eerst naar sygic roete planner te sturen en van daar uit naar naar via gpx-export naar via de app drive van garmin naar je navigatiesysteem en dan starten op je navi met hartje opgeslagen roetes ik hoop dat je hier wat aan heb. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jan Oxy Geplaatst: 19 maart Auteur Share Geplaatst: 19 maart Bedankt alvast. Heb dit probleem inmiddels ook bij Garmin neergelegd. Zij geven aan dat dit een bekend probleem is. Ben daarom benieuwd of er niet meer camperaars dit probleem hebben. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Theo1 Geplaatst: 21 april Share Geplaatst: 21 april Ik heb een camper895 klopt werkt niet, ook alle updates van campercontact komen er niet in... als ik dit had geweten had ik nooit een veel te dure garmin gekocht Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Steven Geplaatst: 1 mei Share Geplaatst: 1 mei 30 april het werkt nog niet heb maar een tomtom camper max erbij gekocht foei car min - ha nu snap ik het. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Steven Geplaatst: 7 juli Share Geplaatst: 7 juli Iemand al een update over dit euvel. De Tom Tom go camper bevalt heel goed iemand nog een garmin 1095 kopen ga er afstand van doen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.