E. Moolenbeek Geplaatst: 26 februari Share Geplaatst: 26 februari Wegens aanschaf nieuwe camper te koop : 2 x Thule Rain BlockerSide G2 zijwand 250 L Aanbouwhoogte: 245 – 264 cm Geschikt voor uitval 250 cm Nieuwprijs €. 192,50 per st. Nieuw in de doos op te halen in Zutphen voor de prijs van totaal €. 175,-- !! de twee. E. Moolenbeek Tel. 06 53551731 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Knaus2019 Geplaatst: 3 juli Share Geplaatst: 3 juli Goedenavond heer Moolenbeek , Dank voor Uw bericht . Voor de zekerheid nog even een vraag , is deze een dichte zijwand of met raam ? Hoor graag . Met vriendelijke groet Klaas Storteboom tel 0651603442 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 3 juli Share Geplaatst: 3 juli (aangepast) Hoi Beiden, ik zou niet zomaar mijn naam en tel nummer hier te grabbel gooien, beste dit via een persoonlijk bericht te doen, dit is een openbaar forum waar cyber criminelen dol op zijn om deze data te gebruiken voor weet ik wat al(bv u bellen en voordoen als uw bank of zo).... pas er mee op. 3 juli aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.