Ga naar inhoud

gordijn ophangen aan plafond


Albertje

Recommended Posts

In de winter wil ik het slaapgedeelte afscheiden van het woongedeelte met een gordijn. Ik wil dit gordijn bevestigen dmv een rail aan het plafond.

Is het plafond hier stevig genoeg voor en moet ik ook speciale schroefjes gebruiken?

Ik heb een Adria  Compact 604 SLB

 

Albertje

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dag Albert(je?),

 

Ikzelf heb een LMC waarin zo'n gordijntje hangt. Wij hebben dit bijna nooit gebruikt. Wens je dit te doen om in de winter de warmte in het slaapgedeelte te houden? Waarom zou je voorlopig deze rail niet bevestigen met dubbelzijdige kleefband? Dan maak je in eerste instantie geen gaten in je plafond. En wanneer blijkt dat dat gordijn niet echt nuttig is, kan je het zonder sporen na te laten weer weghalen. En als blijkt dat het gordijn echt nuttig is, zou ik door de rail en dubbelzijdige plakband korte schroefjes zetten. Tenminste, indien de dubbelzijdige kleefband niet stevig genoeg is....

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid