petysl Geplaatst: 4 februari Share Geplaatst: 4 februari Ik wil graag een achteruitrijcamera bij het 3e remlicht plaatsen. Nu liggen daar twee kabelbomen. Eén voor het reeds aanwezige remlicht en nog een losse kabelset aan een witte stekker. Zwarte draad/ witte draad/ en rood-groene draad verbonden aan een connector/stekker. Wie kan mij vertellen wat is wat? En weet iemand wat voor stekker dit kan zijn? Zouden dit de juiste bedrading kunnen zijn voor een camera? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Dieseltje Geplaatst: 4 februari Share Geplaatst: 4 februari Meet eens of er spanning opkomt als je een deur opent, zou van de originele binnenverlichting kunnen zijn. Kan het niet goed zien maar lijkt mij bedrading van Citroën, een achteruitrijcamera voorbereiding verwacht ik dan niet. (Maar geen zekerheid, misschien heb je geluk.) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution petysl Geplaatst: 25 februari Auteur Solution Share Geplaatst: 25 februari Bedankt voor het meedenken. Wij verwachten inmiddels ook iets van de verlichting. We gaan het checken zodra hij weer uit de stalling komt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.