Roel Terraneo Geplaatst: 24 september 2020 Geplaatst: 24 september 2020 Kan iemand mij helpen aan de Camperlocaties voor mijn navigatiesysteem per land? Zullen wat ouden zijn. Op de Campercontact zijn we de laatste bestanden te vinden met alle locaties samengevoegd. Ik lees dat deze niet meer actueel gehouden worden. Quote
vansunten@gmail.com Geplaatst: 19 december 2020 Geplaatst: 19 december 2020 Campercontact is in verandering en ze hebben de website functionaliteit met o.a. het kunnen downloaden van POI bestanden uitgekleed. Ik heb hier tegen geprotesteerd waarna ze aangegeven hebben de POI download functie weer te herstellen. Help mee door te mailen naar Campercontact om deze functie te herstellen!! Quote
Roel Terraneo Geplaatst: 19 december 2020 Auteur Geplaatst: 19 december 2020 Bedankt voor de reactie. Ik wacht af. Quote
Roel Terraneo Geplaatst: 10 januari 2021 Auteur Geplaatst: 10 januari 2021 Het heeft zich opgelost. Bedankt. Quote
Community startpagina Geplaatst: 23 april 2021 Geplaatst: 23 april 2021 (aangepast) VRAAG AAN BEHEERDERS: Ik gebruik MyRouteApp voor het plannen van mijn reizen en daarin kan ik ook de camperlocaties downloaden. Gelukkig zijn die weer via de website voor download beschikbaar. Ik loop echter tegen de grenzen van MyRouteApp aan, omdat een in te lezen bestand met POI's niet meer dan 10.000 POI's mag bevatten. Zo kan ik het bestand van West Europa wel downloaden maar NIET gebruiken. Vraag aan meelezende beheerders: is het mogelijk om West Europa en Zuid-West Europa voor download per land beschikbaar te stellen? Ik hoor graag. Met vriendelijke groet, Danny Groeneveld 23 april 2021 aangepast door Community startpagina telefoonnummer verwijderd op advies Quote
varekai 2.0 Geplaatst: 24 april 2021 Geplaatst: 24 april 2021 Goede morgen, Ik heb ineens met de nieuwe downloads een vreemd probleem. Met PoiEdit worden latitude en longitude verwisseld bij omzetten van Garmin CSV bestand naar garmin mapsource bestand. Weet iemand een oplossing Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.