Senior Geplaatst: 15 november 2023 Share Geplaatst: 15 november 2023 (aangepast) Ik ben op zoek naar een voorbumper voor mijn Hymer B574. Bouwjaar 2001 Heeft u er een of weet u een te koop ? 29 november 2023 aangepast door Senior Mail met advies Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 19 november 2023 Share Geplaatst: 19 november 2023 (aangepast) Ik zou het bouwjaar er even bij zetten, of nog mooier een foto, zit nogal verschil in de verschillende bouwjaren van de B klasse. 19 november 2023 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Senior Geplaatst: 29 november 2023 Auteur Share Geplaatst: 29 november 2023 HymerBoy Goed advies ik hoop dat het helpt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 30 november 2023 Share Geplaatst: 30 november 2023 (aangepast) Heb je de bridge in Herenthals belgie al is gebeld, die hebben veel gebruikte onderdelen van campers. Of bij Holland camper service: https://www.hollandcamperservice.nl/hymer-onderdelen-1 30 november 2023 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.