Hubert Geplaatst: 1 oktober 2023 Share Geplaatst: 1 oktober 2023 Ik moet mijn zijde verlichting (side marker lights) van mijn Fiat Ducato Adria Twin 640SL vernieuwen. Mag ik deze vervangen door antraciet kleurige/rookkleurig (overdag) - 's nachts oranje schijnend. Of moeten die oranje kleurig zijn? Weet iemand dit? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Hubert Geplaatst: 1 oktober 2023 Auteur Solution Share Geplaatst: 1 oktober 2023 https://apk-handboek.rdw.nl/bedrijfsautos-licht/lichten-lichtsignalen-en-retroreflecterende-voorzieningen/verplichte-lichten-en-retroreflectoren zijmarkeringslichten indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen en langer is dan 6,00 m. Hierbij is het bepaalde in Aanvullende permanente eisen, artikelen 119 tot en met 122, van toepassing. Deze lichten zijn niet verplicht voor chassiscabines; ambergele retroreflectoren aan elke zijkant van het voertuig indien het voertuig langer is dan 6,00 m, de achterste retroreflector aan de zijkant mag rood zijn. Hierbij is het bepaalde in Aanvullende permanente eisen, artikelen 119 tot en met 122, van toepassing; Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.