Ga naar inhoud

Spanje en Portugal, welke vrouwen gaan daar naartoe en willen een stukje samen optrekken? (dec 23 - juni 24).


Zozolala
 Share

Recommended Posts

Hai, ik ben een vrouw van 64 en zou graag met één of meer vrouwen richting Spanje willen reizen of daar ergens ontmoeten en een stukje optrekken. Lekker op je eigen houtje en iedereen doet waar hij of zij zin in heeft en hoeft zich niet verplicht voelen om alles samen te doen. Maar als je dat wel wilt heb je de gezelligheid van je reisgenoten en onderneem je al dan niet samen stadsbezoeken, wandelen, fietsen, zwemmen, eten etc. Ook kan je elkaar helpen als het eens nodig is.

Ik sta het liefst zoveel mogelijk vrij of op gratis/goedkope camperplaatsen, dit ben ik zo gewend en dat bevalt prima. Soms op een camping dus, voor een lekkere douche, stroom etc. Het lijkt me leuk om samen een route te plannen in grote lijnen en dan zien we onderweg per dag wel waar we heengaan. Niet te strak plannen dus!

Heb jij hier ook zin in? ik vertrek sowieso eind november en heb tot begin juni 2024 de tijd. Als dit je aanspreekt neem dan gewoon contact op via zozolala.webdesign@gmail.com

Ik hoop tot ziens!
Zozolala

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...