snel0026 Geplaatst: 29 september Share Geplaatst: 29 september Wel via de motor van de camper en ook via het zonnepaneel op het dak, maar niet meer via de 230v aansluiting. Betekent dat de verdeelkast kapot is? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 29 september Share Geplaatst: 29 september Of de 230V zekering, de 12V zekering, de aardlek, noem maar op. Wat voor ras is de verdeelkast? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
snel0026 Geplaatst: 29 september Auteur Share Geplaatst: 29 september 1 uur geleden, CaradoT135 zei: Of de 230V zekering, de 12V zekering, de aardlek, noem maar op. Wat voor ras is de verdeelkast? De zekeringen en aardlekschakelaar zijn goed. De koelkast doet het op 220v en de lampen branden op 12v. In de loop van de avond raakt de accu leger. Zie foto van de ver Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
DJSmiley Geplaatst: 29 september Share Geplaatst: 29 september Die bovenste is de aardlekschakelaar en automaat, onderste is de zekeringverdeelkast. Dat zijn standaard onderdelen, in dit geval van Schaudt. De -LS aanduiding op de zekeringkast geeft aan dat dit een La Strada variant is. In alle gevallen zit er een losse acculader. Daar zou een lampje op moeten branden. Dat is bij die generatie volgens mij de CBE CB516 of 522. Die zou je ergens moeten hebben. Daar zit ook een schakelaar op (ronde drukknopje), die zou je per ongeluk uitgezet kunnen hebben? 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
snel0026 Geplaatst: 30 september Auteur Share Geplaatst: 30 september Ik kan dit apparaat niet vinden. Moet de bodem van het bed gedeeltelijk weghalen om bij het compartiment waar de accu staat te kunnen. Dus zal dat na onze vakantie moeten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution snel0026 Geplaatst: 13 oktober Auteur Solution Share Geplaatst: 13 oktober Er zat een losse acculader tegen de bovenkant van de accuruimte, waar ik alleen bij kon nadat ik de bedbodem had losgeschroefd. De knop was niet ingedrukt. Hoe dat kan weet ik niet, maar na het indrukken werkt alles weer zoals het moet. De lader direct verplaatst naar een plek waar ik makkelijk bij kan. Bedankt voor het meedenken en het aandragen van de oplossing. Wim Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.