Hubert Geplaatst: 29 september 2023 Share Geplaatst: 29 september 2023 Onze Truma FrostControl lekt een beetje in de bedrijfsstand (Dus veer gespannen en blauwe knop ingedrukt). De Boiler loopt dan heel langzaam druppel voor druppel leeg en bij het warmwater nemen kna een aantal uren komt er veel lucht mee (hoop gesputter). Weet iemand waar je het geribbelde rubberringetje kan kopen? Ik vind € 190 voor een hele nieuwe Truma FrostControl een beetje veel geld om alleen het rubberringertje te moeten vervangen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adrie Geplaatst: 8 november 2023 Share Geplaatst: 8 november 2023 ik heb bij ali-expres een hele doos rubbertjes gekocht voor 3 euro.. alle maten zitten erin! groetjes adrie 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hubert Geplaatst: 25 november 2023 Auteur Share Geplaatst: 25 november 2023 Bedankt voor de suggestie. Maar ... Werkt zo'n Ali-Express rubbertje ook in de Truma FrostControl, want het is een speciaal vormgegeven rubbertje. Ik kan het in ieder geval proberen. .. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adrie Geplaatst: 25 november 2023 Share Geplaatst: 25 november 2023 hoeveel rubbertjes denk je dat je hebt... dit is een gewoon rubbertje ,ook in een gewone winkel te krijgen.. ik denk dat je beren op de weg ziet!! hahaha 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 25 november 2023 Share Geplaatst: 25 november 2023 En vaak helpt het schoonmaken hiervan zonder te vervangen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Derf Geplaatst: 25 november 2023 Solution Share Geplaatst: 25 november 2023 Adrie bedoelt waarschijnlijk ringen en niet het membraam wat je nodig hebt. Broers Joske heeft het bij het rechte eind schoonmaken en licht invetten met kranenvet en weer monteren. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hubert Geplaatst: 24 februari Auteur Share Geplaatst: 24 februari Dank voor ale reacties. Ik ga het membraam schoonmaken en invetten met kraanvet. Kijken of die dan nog steeds wat lekt. Vervangen is duur en kan altijd nog. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.