toniepetra Geplaatst: 28 september 2023 Geplaatst: 28 september 2023 (aangepast) De koelkast start wel op gas (je hoort de vlam aangaan en de onsteking stopt) maar binnen een minuut gaat het uit en opnieuw gaat de ontsteking tikken en gaat het vlammetje aan enz. Na ongeveer 4 keer komt de koelkast in storing te staan. Vorig jaar bobine en ontsteking vervangen. Heeft wel op gas gewerkt. iemand ?? 28 september 2023 aangepast door toniepetra Typfout Quote
van der Honing Geplaatst: 28 september 2023 Geplaatst: 28 september 2023 (aangepast) 7 minuten geleden, toniepetra zei: De koelkast start wel op gas (je hoort de vlam aangaan en de onsteking stopt) maar binnen een minuut gaat het uit en opnieuw gaat de ontsteking tikken en gaat het vlammetje aan enz. Na ongeveer 4 keer komt de koelkast in storing te staan. Vorig jaar bobine en ontsteking vervangen. Heeft wel op goed gewerkt. iemand ?? Geef even aan welk type ijskast. Heeft de ijskast AES. Gaat ie automatisch van 220 of 12 volt naar gas? Heeft u paar keer reset ingeduwd? Staat de gaskraan volledig open? Blijven de kookpitten branden? Zit er voldoende gas in de gasfles(sen)? 28 september 2023 aangepast door van der Honing Quote
toniepetra Geplaatst: 28 september 2023 Auteur Geplaatst: 28 september 2023 Het is een AES maar ik schakel handmatig op gas. Nee ik heb niet op ‘reset’ gedrukt. Ik kan ook geen ‘reset’ knop vinden. De volledige type aanduiding: RMT7655L. Quote
van der Honing Geplaatst: 28 september 2023 Geplaatst: 28 september 2023 3 uren geleden, toniepetra zei: Het is een AES maar ik schakel handmatig op gas. Nee ik heb niet op ‘reset’ gedrukt. Ik kan ook geen ‘reset’ knop vinden. De volledige type aanduiding: RMT7655L. Quote
van der Honing Geplaatst: 28 september 2023 Geplaatst: 28 september 2023 Het " driehoekje met uitroepteken". Soms is het nodig die een paar maal in te duwen. Na 3 maal een kwartiertje wachten als de ijskast het nog niet doet op gas. Verder alles gecontroleerd? Quote
toniepetra Geplaatst: 28 september 2023 Auteur Geplaatst: 28 september 2023 De afbeelding klopt totaal niet. Dat is geen dometica 7655. Er is simpleweg geen reset knop. Ook niet in de gebruiksaanwijzing. Quote
van der Honing Geplaatst: 28 september 2023 Geplaatst: 28 september 2023 Dan verwijs ik naar gebruikershandleiding.com daar vindt u uitgebreide info vanaf pagina 7 hoe te handelen als de ijskast niet direct op gas aanslaat. U kunt zoeken op Dometic type. Quote
Kees_S Geplaatst: 29 september 2023 Geplaatst: 29 september 2023 Drukregelaar van de gasfles lijkt hier defect te zijn. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.