Ga naar inhoud

Memno Fietsdrager.


KnausVan
 Share

Recommended Posts

Op mijn camper zit een memo fietsdrager op het chassis van de camper. De banden van mijn fiets zijn van het type baloon. Dus iets breder dan de standaard maat. Band past wel goed op het schoentje maar past niet helemaal in de goot. Dwz hij zweeft als het ware. Zijn hier meer leden die hetzelfde probleem hebben en daarvoor een passende oplossing hebben verzonnen. Het resultaat van het niet geheel passen van de band, zijn al zeker 5 lekke banden. Contact opgenomen met memo met de vraag of er ook bredere goten waren mede omdat dit type band nu veel wordt toegepast op de fiets. Helaas niet met de opmerking dat ik geen goede fiets had gekocht. Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.

Met een vriendelijke groet, 

Jacques Bakker

Link naar reactie
Share on other sites

Dank voor de reacties. Heb deze fiets aangeschaft mede ingegeven door de brede banden wat stabieler is op schelpenpaden en andere onverharde fietspaden.

Goede nieuws is dat ik het probleem denk ik heb opgelost om met een baco de goot iets uit te buigen zodat de band nu in zijn geheel nu goed in de goot valt. 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...