Appie Geplaatst: 12 september 2023 Geplaatst: 12 september 2023 Ik ben in uk en heb 1 week geleden nieuwe boordaccu (100a) geplaatst. Nu in uk en wil het bedieningspaneel niet aan. Geen stroom meer want dat was eerder ook het probleem. Maar de boordaccu loopt leeg. Walsyroom aangesloten maar bedieningspanneel doet nog niks. Koelkast lampje voor 12v brandt ook niet als ik deze aansluit. Wie heeft tips? Quote
DJSmiley Geplaatst: 12 september 2023 Geplaatst: 12 september 2023 Heb je een multimeter? Zo ja, begin met meten en zekeringen controleren Zo nee, rij bij Screwfix langs en koop een simpel ding: https://www.screwfix.com/p/lap-ac-dc-digital-multimeter-600v/75337 Quote
Kees_S Geplaatst: 15 september 2023 Geplaatst: 15 september 2023 Op 12-9-2023 om 09:11, Appie zei: Ik ben in uk en heb 1 week geleden nieuwe boordaccu (100a) geplaatst. Nu in uk en wil het bedieningspaneel niet aan. Geen stroom meer want dat was eerder ook het probleem. Maar de boordaccu loopt leeg. Walsyroom aangesloten maar bedieningspanneel doet nog niks. Koelkast lampje voor 12v brandt ook niet als ik deze aansluit. Wie heeft tips? Koelkast op 12-Volt kan alleen indien de motor draait. Die regelt dat via de D+ van de dynamo. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.