BraMa Geplaatst: 6 augustus 2023 Geplaatst: 6 augustus 2023 Wie kan een goede lucht compressor voor de banden van een camper adviseren. Ik begrijp dat 12 volt niet aan te raden is? ivm lang duren en te warm worden. Zag o.a. de HBM 18 volt met toebehoren maar vraag me af of een klemvatting op het ventiel voldoet of is beter en opschroef? Quote
Peter-en-Marij Geplaatst: 6 augustus 2023 Geplaatst: 6 augustus 2023 Google eens op Donrox. Ik gebruik deze al een tijdje. Quote
BraMa Geplaatst: 6 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2023 Dankje voor de reactie. Ik neem aan dan de Donrox Ride A922. Hoe is de aansluiting op het ventiel van de camperband? Ik hoorde dat een opschroef het beste is. Quote
mikeanber Geplaatst: 7 augustus 2023 Geplaatst: 7 augustus 2023 hallo allen ik gebruik gewoon een goed kopen van de action op 12 volt geen probleem pomp mijn camper banden indien nodig er mee op Quote
Solution Peter-en-Marij Geplaatst: 7 augustus 2023 Solution Geplaatst: 7 augustus 2023 8 uren geleden, BraMa zei: Dankje voor de reactie. Ik neem aan dan de Donrox Ride A922. Hoe is de aansluiting op het ventiel van de camperband? Ik hoorde dat een opschroef het beste is. Ik gebruik die met opschroef en dit werkt voor mij perfect. Quote
van der Honing Geplaatst: 7 augustus 2023 Geplaatst: 7 augustus 2023 Ik heb een hele goede Lezyne fietspomp met meter en dat werkt super. Natuurlijk wat lichamelijke exercitie maar dat is gezond en zo vaak is het niet nodig. Bovendien makkelijk om effe te controleren. De pomp toch mee voor de ebikes. Quote
BraMa Geplaatst: 7 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2023 Iedereen bedankt voor de reacties. Ik ga dan toch voor de Donrox. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.