Gregor Geplaatst: 3 augustus 2023 Geplaatst: 3 augustus 2023 Van onze 8 jaar oude Adria Twin is de bekleding van de stoelen/bank flink aan het verpulveren. Heeft iemand ervaring met het herstofferen van deze onderdelen en door welk bedrijf/stoffeerder is dit dan uitgevoerd. Is bekend wat dit ongeveer gaat kosten? Quote
van der Honing Geplaatst: 3 augustus 2023 Geplaatst: 3 augustus 2023 Ik zou eens bij Adria reclameren want dat is - althans bij normaal gebruik - niet normaal. Quote
mikeanber Geplaatst: 4 augustus 2023 Geplaatst: 4 augustus 2023 hallo allen is zwart wat denk je van de zon er op je kunt het proberen maar kans loos Quote
van der Honing Geplaatst: 4 augustus 2023 Geplaatst: 4 augustus 2023 (aangepast) Neem eens contact op met Excellent IndyCar in Vuren. Hebben al Adria nieuw bekleed. 4 augustus 2023 aangepast door van der Honing Quote
MikeT Geplaatst: 15 februari 2024 Geplaatst: 15 februari 2024 Ik weet niet of uw vraag nog actueel is maar ik heb goede ervaringen bij www.depolyethershop.nl Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.