Ga naar inhoud

Camperonderhouds kosten Mercedes-Benz


carel0
 Share

Recommended Posts

Als reactie op reacties:

Ja ik heb eerste de kosten opgevraagd , dat was redelijk en staan ook op de MB site.

Echter wat niet vermeld staat is dat er een algemene controle aan vastzit , die bleek uitgebreider dan de apk en daar kun je blijkbaar nogal wat uurtjes in kwijt.

Uiteraard weet je bij voorbaat dat Mercedes-Benz duurder is dan Fiat, daar heb je dan wat meer comfort en fijnere rijeigenschappen voor.

NA 16 jaar camperren en ruime ervaring met Fiat's kan ik dat redelijk beoordelen, maar dit hoge prijskaartje van simpel onderhoud hoort daar niet bij.

Olie en filters hebben ca. dezelfde prijs en MB behoort minimaal even weinig storingskans en controle/uitlezen is gelijk aan Fiat, dus?

Onkunde mbt campers , of melkkoetje om werkplaats aan de gang te houden?

Op mijn klacht bij de betreffende dealer EN Mercedes-Benz klantenservice heb ik na 2 maanden nog steeds geen reactie gehad!

met groet Carel

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...