diogenes Geplaatst: 29 augustus 2020 Share Geplaatst: 29 augustus 2020 Beste NKCers, Heeft iemand ervaring met geveerde voorstoelen voor een Ducato? en zo ja,waar te koop? In de vrachtauto hadden wij natuurlijk lucht geveerde stoelen maar in de Ducato heb ik maar een klein compressortje voor mn luchtvering en verder zouden die vrachtauto stoelen te groot zijn. Mijn lieve vrouw en ondergetekende hebben beide rugklachten, binnendoor rijden op minder goede wegen is een drama met de toch wel bonkige vering van de Ducato(ondanks mijn lucht geveerde achteras!). Dus mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag. M.vr.gr. Nicolaas. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Zijspan Geplaatst: 29 augustus 2020 Share Geplaatst: 29 augustus 2020 Een stoel op maat, kost wel wat maar dat zit goed. Een stoel uit een vrachtwagen past ook gewoon, je moet zelf zorgen voor perslucht voor de vering. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.