Ga naar inhoud

Omnistor 6200 vervangen door 6300


CJB44
 Share

Recommended Posts

Ik heb een Thule Omnistor 6200 op mijn buscamper. Door problemen is het doek niet meer strak en rolt met kreukels en scheef in. Mijn dealer adviseert om een nieuwe 6200 te plaatsen in plaats van het vervangen van het doek. Beide opties kosten ongeveer hetzelfde want doek vervangen is een aardige klus. Voor de hand ligt dus om een nieuwe Omnistor 6200 te plaatsen.

Helaas is de Omnistor 6200 zwart met afmetingen 4,00 x 2.50 met mistic grey doek niet meer leverbaar. Wel leverbaar is de Omnistor 6300, de opvolger van de 6200.

 

Mijn vraag is nu of je de Omnistor 6200 zonder extra boren en schroeven zo kunt vervangen door de Omnistor 6300. Wie heeft daar ervaring mee of heeft ook een 6200 vervangen door een 6300 en hoe is dat verlopen? Dank alvast voor de aandacht en hopelijk goede informatie hierover.

Groet,

CJB44

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...