Jack Heeman Geplaatst: 14 mei 2023 Share Geplaatst: 14 mei 2023 Er stond water achter in de garage van de camper. Niet de 1e keer want toen was het filterglaasje kapot gevroren. Vandaag had ik de leiding van de douche een nieuwe kop opgezet. Eentje met schakel zodra je deze indrukt komt er water deze lekte een beetje ringetje erin en toen was het goed. Daarna had ik weer water in de garage staan. Meteen op zoek en vond een soort schakel die lekte. Zie foto. Weet iemand war voor ding dat is? Of dat ding zelf lekt of de aansluiting van de slang beiden wil ik vervangen maar dan moet ik weten wat het is. Staat 3M op Iemand? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 14 mei 2023 Share Geplaatst: 14 mei 2023 Wat voor waterpomp heeft u? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jack Heeman Geplaatst: 18 mei 2023 Auteur Share Geplaatst: 18 mei 2023 Ben er al achter is een 3M filterkop. Deze lekte vreesde voor de aansluiting alleen is de horizontaal opgehangen wat zeker niet handig is. Ik heb een nieuwe geplaatst en afdicht klem ingesmeerd met vaseline (O-ring). Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.