Ga naar inhoud

Snooper S6900 Ventura Pro


Roel
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 10 months later...

Inderdaad, het updaten is een ingewikkeld en tijdrovend karwei, komt doordat diegene die dit ontwikkelen niet de problemen ervaren van een leek op dit gebied, het zou hun staan als ze dit proces eenvoudiger zouden willen maken.

Voor de rest ben ik uitermate tevreden en de service is zeer goed heb ik ervaren.

aangepast door Cools
tekstfoutje
Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...

Ik was jaren een tevreden gebruiker van type S5700DVD met lifetime updates. Alleen dat lifetime slaat op het apparaat en niet op mij. Snooper heeft het apparaat per 30-12-2020 overleden verklaard. Ik wist dat niet en vorige week gewoon geupdate. Alles ging goed tot de laatste 5 minuten: corrupt bestand. Contact met Snooper, maar ze kunnen niets meer voor me doen, en het apparaat start niet meer op.

Het updaten is overigens ingewikkeld en duurt uren, gemiddeld 3 uur.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 11 months later...

Waarom installeer je geen gratis navigatie van Magic Eart gratis of uitgebreid van Sygic truck op tablet of telefoon werkt prima! Is makkelijk te downloaden. Ik heb zelf een navigatie in camper welke met alle toeters en bellen er in zaten  toen ik camper nieuw kocht. Om te upgrade ben je machtig veel geld kwijt, als je een Fiat camper hebt kan je er heel goed een tablet plaatsen. Gebruik bijna de navigatie welke ik had bijna niet meer omdat je af er weg veranderingen hebben plaatsgevonden.

Ben zeer tevreden over die navigaties welke je kan downloaden via google

Link naar reactie
Share on other sites

Wat ik al eerder heb aangegeven is dat het updaten complex is, men moet er veel geduld voor hebben, maar alles werkt naar behoren. Ik ben net terug van een reisje naar Portugal, alles werkt perfect, wij waren met 2 campers waarbij de andere medereisgenoot alles deed met Google Maps, de 2systemen lagen wel dicht bij elkaar, maar toch heb ik een aantal verassingen gekregen omdat mijn reisgenoot voorop reed en dan kom je er achter dat mijn Snooper  me verrassingen bespaart die ik liever niet tegenkom.
Met de Snooper rijden vind ik in de praktijk toch wel beter met alle voorzieningen die er in zitten en kom ik niet voor verrassingen te staan.

Mijn navigatie is tijdens het rijden op een flinke bobbelweg van de steun gevallen op mijn dashboard(zit nu een scheurtje in mijn scherm)gevallen en doet nu wat vreemd, dus ga ik contact leggen met Snooper en opsturen om hem eens na te laten kijken(tijdje terug ook gedaan en toen was het contact uitstekend en een geweldige service), als dat achter de rug is vertel ik hier mijn ervaring met de service.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Mijn Snooper S6900 Ventura navigatie heeft drie jaar op rij een defect aan de micro sd-kaart gehad. De Duitse dealer heeft de eerste keer en nieuwe gestuurd, de twee laatste keren alleen de kaart opnieuw geupload. Tijdens de winter periode controleer ik regelmatig of de batterij moet worden geladen. Wanneer ik op reis wil moet ik eerst de navigatie opsturen voor controle i.v.m. het defect. Zeer frustrerend en lastig. Ik ben zeer teleurgesteld in dit product.

Onze allereerste, S6800, was prima, maar is niet meer in de handel, helaas.

 

Misschien heeft iemand een tip om het probleem met de micro sd-kaart te voorkomen.

Link naar reactie
Share on other sites

Ikzelf begrijp niet dat Snooper niet gewoon een fijne service en ondersteuning geeft voor iedereen en dan vooral goed/simpel/duidelijk, het is toch dat er iemand in dat bedrijf moet zijn die over, normen en waarden beschikt(geweten hebben/eerlijk zijn).

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Op 13-2-2020 om 15:31, Gerritjan zei:

Systeem is goed  maar je kan hem alleen maar, updaten op de computer wat erg lastig is en de updates duren erg lang 

Ook is er geen ondersteuning meer in Nederland als je sd card vol is moet je een nieuwe aanschaffen maar onduidelijk is waar je deze kan kopen

https://gb.snooper.eu/ventura-sd-card-map-update.html

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 11 months later...

Hallo

Ik heb een S6900, en die geeft een foutmelding, ik heb contact opgenomen met de Camperverkoper, die heeft het weer voorgelegd aan de leverancier, die zegt dat ik bij het updaten een verkeerd model aan geklikt hebben er is iets met de sd kaart gebeurt, nu moet ik de kaart formatteren op FAT31 en opnieuw updaten  maar dan zegt hij dat ik de laatste versie heb

ik snap er niks van kan iemand mij helpen want mijn dealer zegt in feite bekijk het maar

 

vast bedankt mvg Hans

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...