Ga naar inhoud

Camper voor alledaags gebruik


JeroenKampeert
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal!
Momenteel ben ik voor een afstudeeropdracht aan het kijken hoe het ontwerp van een camper beter kan aansluiten op alledaags gebruik, dat wil zeggen, voor ander gebruik dan kampeervakanties. Er circuleren al verschillende artikelen op internet die beweren dat een camper de laatste tijd vaker wordt gebruikt dan alleen de vakantie (Bijvoorbeeld: https://www.nu.nl/auto/6236050/kampeerauto-voor-dagelijks-gebruik-wordt-steeds-aantrekkelijker.html), maar harde cijfers ontbreken. 

Heb je een kleinere maat camper (bijvoorbeeld VW california, transporter of Ford nugget), zou je dan deze vragenlijst in willen vullen?
Via deze link kom je bij de vragenlijst:

https://forms.gle/LiPcMUsCt9jy54iB7 

De resultaten kan je na het invullen direct bekijken en als er interesse is kan ik deze eventueel later ook delen in de groep.

Heb je een grotere bus en wil je graag dingen delen over het gebruik van de camper in het dagelijks leven, zou je dan willen reageren op dit bericht?

Daarnaast vind ik (en misschien jullie ook) het erg interessant om te horen wat jullie als camperaars zouden veranderen aan een camper om deze geschikter te maken voor alledaags gebruik. Als je hier ideeën over hebt en die graag deelt in deze thread ben ik hier erg benieuwd naar.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie
Share on other sites

Iedere camper is geschikt voor dagelijks gebruik. Het staat en valt met de rijvaardigheid van de bestuurder. Die kun je bij de NKC verbeteren met een training die korting geeft op de verzekering en met een slipcursus die je op de weg houdt. En hetgeen ook helpt is het C1-rijbewijs halen. Stop met verder afkraken van een camper wegens niet geschikt voor dagelijks gebruik. Dat is onzin.
 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...