Bert Rook Geplaatst: 20 maart Share Geplaatst: 20 maart De haakse (warmwater)aansluiting van de Truma Combi-4 sluit niet meer af waardoor de boiler leegloopt. Ik wil hem vervangen maar krijg hem er niet af. iemand een idee hoe ik deze aansluiting loskrijg? Alvast dank voor een reactie! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bornandraced Geplaatst: 20 maart Share Geplaatst: 20 maart Aan de bovenkant zit een zwarte ring met een spleet ten opzichte van de het rode haakse verdeelstuk. Deze ring moet naar binnen gedrukt worden om te ontgrendelen. Is deze geheel naar binnen gedrukt moet je deze ingedrukt houden en het verdeelstuk er af trekken. 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bert Rook Geplaatst: 20 maart Auteur Share Geplaatst: 20 maart TOP! Gelijk geprobeerd en gelukt! Bedankt voor de snelle reactie. vr. groeten, Bert Rook Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bert Rook Geplaatst: 22 maart Auteur Share Geplaatst: 22 maart Ter aanvulling voor "lotgenoten": intussen vervangen door een nieuw exemplaar en alles werkt weer zoals het hoort, geen lekkage meer. Overigens is het nieuwe exemplaar wit met een rode ring i.p.v. rood met een zwarte ring maar verder identiek. Het is wel origineel Truma. Nu kon ik wel gelijk even beide testen: warmwateruitvoer dichthouden en blazen op de warmwateraanvoer: bij de defecte blijft de klep open en komt er dus bij de luchtafvoer weer uit, bij de goede gaat de klep dicht. Tip: zoeken op internet met Truma 34020-63900 . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.