Ron Perk Geplaatst: 16 maart Share Geplaatst: 16 maart Wij hebben sinds een paar maanden een Chausson camper. Ik heb een aantal keer een mooi railsysteem gezien voor in de garage van de camper. Een railsysteem waar kratten op geplaatst kunnen worden. De rail kan dan uitgetrokken worden zodat je buiten de camper de inhoud van de kratten kunt bekijken en er spullen uit kunt halen. Kan iemand vertellen waar ik een dergelijk systeem kan kopen en hoe een dergelijk systeem wordt genoemd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 17 maart Share Geplaatst: 17 maart Ik zag dat deze week ergens op facebook in een Pössl camper. Misschien moet je daar even met Dr.Google naar zoeken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bornandraced Geplaatst: 17 maart Share Geplaatst: 17 maart Bedoel je dit systeem: https://www.jasicamp.nl/mobilade-mono-xl-uitschuifframe-breedte-51-cm-lengte-216cm-naar-beide-kanten-uitschuifbaar/p15140 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ron Perk Geplaatst: 30 maart Auteur Share Geplaatst: 30 maart Dank je wel, dit is inderdaad exact wat ik bedoel! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.