Canada Geplaatst: 15 maart 2023 Share Geplaatst: 15 maart 2023 Beste NKC leden, Hier nog iemand die te laat is geweest op de run van tickets voor de expo camper beurs Houten. Ik zou graag 1 ticket willen kopen en heb geen voorkeursdatum. BVD, Franklin Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 16 maart 2023 Share Geplaatst: 16 maart 2023 (aangepast) Ik zie meerdere lui die nog een kaartje zoeken, Ik heb er 1 voor zaterdag, dagticket, de 1e die regageert via een Persoonlijk bericht met zijn/haar email adres stuur ik de kaart toe, geen kosten, heb hem zelf ook gekregen. 16 maart 2023 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mop Geplaatst: 18 maart 2023 Share Geplaatst: 18 maart 2023 Op 16-3-2023 om 17:42, HymerBoy zei: Ik zie meerdere lui die nog een kaartje zoeken, Ik heb er 1 voor zaterdag, dagticket, de 1e die regageert via een Persoonlijk bericht met zijn/haar email adres stuur ik de kaart toe, geen kosten, heb hem zelf ook gekregen. Heeft u het kaartje nog wil deze graag overnemen. Hoor het graag van u Groetjes Marina Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Canada Geplaatst: 18 maart 2023 Auteur Share Geplaatst: 18 maart 2023 2 uren geleden, Mop zei: Hoi Mop, Zie je bericht nu pas...heb je 1 kaartje voor mij nog? groetjes Franklin Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Canada Geplaatst: 18 maart 2023 Auteur Share Geplaatst: 18 maart 2023 2 uren geleden, Mop zei: Heeft u het kaartje nog wil deze graag overnemen. Hoor het graag van u Groetjes Marina Hoi Mop, Zie je bericht nu pas...heb je 1 kaartje voor mij nog? groetjes Franklin Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 18 maart 2023 Share Geplaatst: 18 maart 2023 Kaarten zijn allemaal vergeven. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Canada Geplaatst: 18 maart 2023 Auteur Share Geplaatst: 18 maart 2023 2 minuten geleden, HymerBoy zei: Kaarten zijn allemaal vergeven. Bedankt voor je snelle reactie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.