Rob en Riana Geplaatst: 13 maart Share Geplaatst: 13 maart Beste NKC leden, Wij willen een camper aanschaffen en willen om te kijken naar de mogelijkheden naar de Expo in Houten. Helaas is deze helemaal uitverkocht. Ik weet dat leden de kans hebben gehad om gratis kaarten aan te vragen. Ik was echter niet op tijd lid en was niet op de hoogte dat je geen kaarten aan de kassa kan kopen. Is er iemand die zijn kaarten (2) zou willen verkopen aan ons voor de reguliere prijs? Bij voorkeur voor de vrijdag? Met vriendelijke groet, Riana en Rob Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 13 maart Share Geplaatst: 13 maart Ik heb een kaart voor zaterdag of zondag, helaas maar voor 1 persoon, kunt u gratis van me krijgen als u er wat aan heeft. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rob en Riana Geplaatst: 14 maart Auteur Share Geplaatst: 14 maart Dank voor je bericht. Ik zou graag gebruik maken van je aanbod voor de kaart voor zondag. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
DJSmiley Geplaatst: 14 maart Share Geplaatst: 14 maart Ik heb er 2 voor zondagmiddag, gebruik er zelf maar 1, dus heb er 1 over Als je die van Hymerboy ook voor zondermiddag kan gebruiken dan ben je er. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rob en Riana Geplaatst: 14 maart Auteur Share Geplaatst: 14 maart 7 minuten geleden, DJSmiley zei: Ik heb er 2 voor zondagmiddag, gebruik er zelf maar 1, dus heb er 1 over Als je die van Hymerboy ook voor zondermiddag kan gebruiken dan ben je er. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rob en Riana Geplaatst: 14 maart Auteur Share Geplaatst: 14 maart Heel fijn. Super bedankt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 14 maart Share Geplaatst: 14 maart (aangepast) @Rob en Riana ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd voor je gegevens. Kan ik de kaart voor zondag naar je toesturen. Het is een dagticket van 10-17 uur. 14 maart aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Canada Geplaatst: 15 maart Share Geplaatst: 15 maart Beste NKC leden, Hier nog iemand die te laat is geweest op de run van tickets. Ik zou graag 1 ticket willen kopen en heb geen voorkeursdatum. BVD, Franklin Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 15 maart Share Geplaatst: 15 maart 6 uren geleden, Canada zei: Beste NKC leden, Hier nog iemand die te laat is geweest op de run van tickets. Ik zou graag 1 ticket willen kopen en heb geen voorkeursdatum. BVD, Franklin Ik zag op de FB pagina van de groep Dethleffs Camper Vrienden hedenochtend nog iemand met twee kaartjes in de aanbieding voor de zaterdag. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 16 maart Share Geplaatst: 16 maart (aangepast) Ik zie meerdere lui die nog een kaartje zoeken, Ik heb er 1 voor zaterdag, dagticket, de 1e die reageert via een Persoonlijk bericht met zijn/haar email adres stuur ik de kaart toe, geen kosten, heb hem zelf ook gekregen. 16 maart aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.