Ga naar inhoud

geluidsreductie VW T4

Maximiliaan
 Share

Recommended Posts

Voor je deze vraag hier schreef heb je - als nieuw lid van dit forum - natuurlijk eerst de structuur van dit forum bekeken. Je hebt toen uiteraard gezien dat deze rubriek is bestemd om stallingsruimte te vragen of aan te bieden. Wat heeft het isoleren van een motorruimte daarmee te maken?

Link naar reactie

Als je nu zélf eens even kijkt hoe dit forum ingedeeld is. Je zou er best even iets voor kunnen doen in plaats van een ander het eten in je mond te laten stoppen.
En wanneer je de site te ingewikkeld vind …, je bent niet verplicht hier iets te plaatsen!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie

6 uren geleden, arnoob zei:

Wat zijn we hier toch vriendelijk .... In plaats van twee maal "corrigeren": stuur dan gewoon een mailtje denk ik dan.

Plaatsvervangende moderator geworden denk ik. Zo te zien heeft hij niets anders te doen?

• Like 1
  • Sad 1
Link naar reactie

20 uren geleden, Kees_S zei:

Plaatsvervangende moderator geworden denk ik. Zo te zien heeft hij niets anders te doen?

Zoals je wellicht weet moet er een moderator zijn om die te kunnen vervangen. Aangezien er geen moderator is kan ik onmogelijk plaatsvervangende moderator zijn.

Het feit dát er geen moderator is betekent dat we zelf dit forum een beetje netjes moeten houden. Het zou fijn zijn wanneer meer mensen daar een beetje bij helpen!

• Thanks 1
Link naar reactie

Het heeft niets met gelijk zijn of met meer als een ander te zijn te maken, het heeft met spelregels van het forum te maken. Aangezien er op dit forum weinig tot niet wordt gemodereerd, probeert Adriatik de meestal nieuwe, maar vaak ook eenmalig postende forum bezoeker op te voeden door ze te wijzen op hun foutief geplaatst onderwerp.

Spelregels

Om een onderwerp te kunnen posten of een reactie te plaatsen, moet je een account hebben en ingelogd zijn. Heb je nog geen account? Registreer dan meteen.

•    Bijdragen mogen maar één keer geplaatst worden.
  •    Bijdragen die in de verkeerde rubriek staan worden verplaatst.
  •    De NKC behoudt zich het recht voor om onderwerpen te sluiten, zonder dat dit vooraf wordt aangekondigd.
  •    Gebruik van URL’s is toegestaan als de websites waar zij naar verwijzen helpen bij het beantwoorden van een vraag.
  •    Het gebruik van kapitalen is niet toegestaan, net als het overdreven gebruik van vet, cursief of onderstreepte tekst.
  •    Het is niet toegestaan om onder twee accounts actief te zijn.
  •    Het account van geregistreerde bezoekers die zich niet aan de regels houden kan worden gesloten.
  •    Het is toegestaan om bij Vraag & Aanbod foto's aan het bericht toe te voegen. Op andere delen van het forum is dit echter niet toegestaan. De NKC heeft dan het recht om het bericht te verwijderen.

Als je het idee hebt dat de spelregels worden overtreden, rapporteer dan het desbetreffende bericht.

• Thanks 2
  • Confused 1
Link naar reactie

En weer heeft Adriatik het voor elkaar om het item onder geschikt te maken aan zijn - inmiddels ziekelijk wordende - drang om hier op het forum te " modereren" en dat op een vaak botte en schoolmeester achtige manier 

"Bijna" Niemand stoort zich er aan als iemand een Item in een "verkeerde" rubriek plaatst.

Het enige doel van dit forum is elkaar te helpen, te informeren of iets voor koop/verkoop aan te bieden. 

Steeds meer wordt door Adriatik de sfeer op dit forum kribbig en onaangenaam. Ik roep Adriatik dan ook op om hiermee te stoppen.

• Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Link naar reactie

Op 10-3-2023 om 15:04, Maximiliaan zei:

Beste VW T4 eigenaren,

hebben jullie ook ervaring met het isoleren van de motorruimte  van de VW T4 camper??

Dit i.v.m. het geluidoverlast tijdens het rijden. Ik hoor graag suggesties e.d. 

Max Timmerman Westfalia Exclusieve camper

Ik haak hier gelijk af, vanwege de belerende opmerkingen. Bah.

• Thanks 1
  • Sad 1
Link naar reactie

Toch is het een kleine moeite voor je wat plaatst even te kijken waar het thuishoort, maakt de zoekfunctie ook een stuk beter. Hoe kom je met een technische vraag over isolatie in een verkoop topic over stallingsruimte terecht?? Als Topic Starter zou je het ook kunnen herstellen door het bericht te verwijderen en op de juiste plek te zetten.

• Thanks 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...