Ga naar inhoud

drager voor 3-wieler


pdw
 Share

Recommended Posts

Beste medecamperaars,

Wij hebben een Knaus sun ti camper met een fietsenrek aan de achterwand. Sinds kort is een van onze fietsen vervangen door een driewieler. Om die mee te kunnen nemen op onze reizen moet er een nieuwe aanpassing worden gedaan. Ik denk aan een rek op het chassis of op een trekhaak. Heeft iemand hier ervaring mee? Wie kent leveranciers?

Alle info is van harte welkom

groet peter

 

Link naar reactie
Share on other sites

Beste,

 

Als dat een driewieler is voor een volwassene, wordt dat denk ik een hele constructie. Waarom niet opteren voor een trekhaak en een kleine aanhanger zoals die er voor motoren zijn. Die kan je meestal laten zakken om de "zwaardere" motoren op en af te rollen. Met zo'n kleine aanhanger zakt wel de toegelaten snelheid van de camper.

Maar daar staat tegenover dat je enkele extra spullen kan meenemen zonder over je mangewicht te gaan.

Peter

Link naar reactie
Share on other sites

Een trekhaak met een aanhangertje is ook een optie voor ons, het stallen ervan is wel een probleem, dat kan niet bij ons huis. Er zijn idd ook voordelen, de extra ruimte bv. Het betreft een driewieler voor volwassenen:

image.jpeg.e3a0426ee82278f53ca7730d9d5b12e4.jpegen dan met elektrische ondersteuning. geeft ons veel van de verloren bewegingsvrijheid terug, Die wilen we ook tijdens onze reizen weer. Nu proppen we de fiets achter in onze Yaris, die bestuurt mijn partner en ik rijdt de camper naar de plek van bestemming, een ongezellige oplossing en voor langere reizen niet te doen. 

Bedankt voor het meedenken.

Peter

aangepast door pdw
Link naar reactie
Share on other sites

Op 7-3-2023 om 08:56, pdw zei:

Allen bedankt voor het meedenken, we hebben een afspraak bij Arli, eind deze maand.

Groet Peter


Geweldig. Zo zie je maar hoe je met hulp van dit forum en het principe "de aanhouder wint" bij de beste oplossing van het land binnenkomt. Succes.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...