pdw Geplaatst: 27 februari Share Geplaatst: 27 februari Beste medecamperaars, Wij hebben een Knaus sun ti camper met een fietsenrek aan de achterwand. Sinds kort is een van onze fietsen vervangen door een driewieler. Om die mee te kunnen nemen op onze reizen moet er een nieuwe aanpassing worden gedaan. Ik denk aan een rek op het chassis of op een trekhaak. Heeft iemand hier ervaring mee? Wie kent leveranciers? Alle info is van harte welkom groet peter Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 27 februari Share Geplaatst: 27 februari (aangepast) In Schagerbrug zit ArLi BV. Die maakt dit soort zaken op maat. Is wel erg druk daar. Je moet bellen en aandringen om er tussen te komen. Maar dan heb je wel wat. 28 februari aangepast door Kees_S Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
pdw Geplaatst: 27 februari Auteur Share Geplaatst: 27 februari Bedankt Kees, Ik ga op onderzoek uit. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
VMP Geplaatst: 28 februari Share Geplaatst: 28 februari Beste, Als dat een driewieler is voor een volwassene, wordt dat denk ik een hele constructie. Waarom niet opteren voor een trekhaak en een kleine aanhanger zoals die er voor motoren zijn. Die kan je meestal laten zakken om de "zwaardere" motoren op en af te rollen. Met zo'n kleine aanhanger zakt wel de toegelaten snelheid van de camper. Maar daar staat tegenover dat je enkele extra spullen kan meenemen zonder over je mangewicht te gaan. Peter Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
VMP Geplaatst: 28 februari Share Geplaatst: 28 februari Moest niet mangewicht maar max gewicht zijn (vervelende autocorrectie) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 28 februari Share Geplaatst: 28 februari 41 minuten geleden, VMP zei: Moest niet mangewicht maar max gewicht zijn (vervelende autocorrectie) Ja, erg vervelend. Even rechts boven op de drie puntjes klikken en je kunt het herzien. Niet nodig om nieuw bericht te maken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
pdw Geplaatst: 28 februari Auteur Share Geplaatst: 28 februari (aangepast) Een trekhaak met een aanhangertje is ook een optie voor ons, het stallen ervan is wel een probleem, dat kan niet bij ons huis. Er zijn idd ook voordelen, de extra ruimte bv. Het betreft een driewieler voor volwassenen: en dan met elektrische ondersteuning. geeft ons veel van de verloren bewegingsvrijheid terug, Die wilen we ook tijdens onze reizen weer. Nu proppen we de fiets achter in onze Yaris, die bestuurt mijn partner en ik rijdt de camper naar de plek van bestemming, een ongezellige oplossing en voor langere reizen niet te doen. Bedankt voor het meedenken. Peter 28 februari aangepast door pdw Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
peetan Geplaatst: 28 februari Share Geplaatst: 28 februari 20 uren geleden, pdw zei: Bedankt Kees, Ik ga op onderzoek uit. ARLI bv. is een afbouwend bedrijf. Dit doen we door heel weinig nieuwe klanten aan te nemen en door klanten die te laat betalen af te stoten. Bron: http://www.arli.nl/ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 28 februari Share Geplaatst: 28 februari 2 uren geleden, peetan zei: ARLI bv. is een afbouwend bedrijf. Dit doen we door heel weinig nieuwe klanten aan te nemen en door klanten die te laat betalen af te stoten. Bron: http://www.arli.nl/ Klopt, maar bellen helpt en vooral serieus overkomen en bereid zijn een aanbetaling te doen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
pdw Geplaatst: 7 maart Auteur Share Geplaatst: 7 maart Allen bedankt voor het meedenken, we hebben een afspraak bij Arli, eind deze maand. Groet Peter 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 8 maart Share Geplaatst: 8 maart Op 7-3-2023 om 08:56, pdw zei: Allen bedankt voor het meedenken, we hebben een afspraak bij Arli, eind deze maand. Groet Peter Geweldig. Zo zie je maar hoe je met hulp van dit forum en het principe "de aanhouder wint" bij de beste oplossing van het land binnenkomt. Succes. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.