Ga naar inhoud

Wat te doen met de motoraccu in een stalling zonder stroom, plus pool eraf laten , accu eruit halen aan de druppellader , massasleutel installeren of iets anders …..


Joene
 Share

Recommended Posts

Hier is nog een advies, begin met een pakkende start titel, bv Accu en stalling, en ga in de opening post (OP) de vraag stellen bv:

Wat te doen met de motoraccu in een stalling zonder stroom, plus pool eraf laten , accu eruit halen aan de druppellader , massasleutel installeren of iets anders.

En laat die schreeuwende vetgedrukte tekst achterwege, is niet conform (de) forumregels.

Quote

Het gebruik van kapitalen is niet toegestaan, net als het overdreven gebruik van vet, cursief of onderstreepte tekst.

 

Als een ander onderkomen met stroom geen optie is zou ik massa schakelaar plaatsen. En hoe zit het met de huishoud accu, of heb je die niet?

aangepast door CaradoT135
Link naar reactie
Share on other sites

Ik mag er vanuit gaan dat het om een camper gaat, welke heb je. Merk auto en camper gedeelte.

 

Ik heb een Carado t135 met Fiat onderstel, je hebt hetzelfde type ook met Ford onderstel. Als het een camper is zal het erg bijzonder zijn dat je alleen maar een startaccu hebt. In de meeste gevallen is er ook een huishoudaccu, die zorgt voor de stroomvoorziening van het woongedeelte van een camper.

Link naar reactie
Share on other sites

Wat voor type accu's zijn de HH accu's? Als het loodaccu's zijn en de camper staat een behoorlijke lange tijd in de stalling, zou ik ze in jouw geval thuislaten en af en toe gaan laden. De startaccu is een ander verhaal, zodra je die gaat afkoppelen of uitnemen wil het nog wel eens gebeuren dat er instellingen zijn verdwenen van je boordcomputer en je die na de winterstop opnieuw moet instellen.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...