Polly Geplaatst: 17 februari Share Geplaatst: 17 februari APK Camper keuring Spanje vorig jaar in Benidorm: 119,06 en dit jaar: 160,68. Het afmelden via telefoon bij de RWD was 60,00 en nu 89,20. Één telefoontje en het Nederlandse papiertje van de RDW. Wie heeft er nog meer ervaring hierover? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 17 februari Share Geplaatst: 17 februari Wij zijn normaal van september tot april in het buitenland. Apk verviel in februari. Ik heb daarom in augustus, dus voor vertrek de camper in Nederland bij de dealer apk laten keuren, was € 19,95. Als je niet het hele jaar in het buitenland bent lijkt me dit een voordeligere optie. Ik heb in Spanje wel een personenauto (Spaans kenteken)apk laten keuren bij de ITV, was rond de €40,00. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.