Ga naar inhoud

Weekendje Kasteeltuinen Arcen en camerplaats Walbeck


Op pad met Dennis en Nancy
 Share

Recommended Posts

Deze keer een camperplaats videoverslag van de camerplaats in Walbeck en een dagje naar de Kasteeltuinen in Arcen. Een echte aanrader!

Op ons Youtube kanaal plaatsen wij wekelijks nieuwe camperplaasten en maken wij videoverslagen van onze trips, weekendjes weg en geven we tips voor camperaars zoals ons.

 

https://youtu.be/iaMwZYT-GuI

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

 

Leuk gemonteerde video. Ik ben begin december in de kasteeltuinen in Arcen geweest. Heel mooi gemaakte 'tuintjes' met veel variatie. Het was me de entreeprijs en zelfs ook het parkeergeld wel waard. Veel mooie bloemen en heel veel verschillende geuren.

Ik woon in Overijssel, dus het ligt voor mij niet echt dichtbij, maar ik zou hier weleens vaker naar toe willen.

 

Voor mij was het minpuntje dat ik zo'n beetje werd weggekeken in het kasteel zelf. De beheerder vertrouwde me blijkbaar niet zo. Wellicht dacht hij me te herkennen uit een uitzending van Opsporing Verzocht ofzo 🙂
(En toch ben ik een gewone, aardige jongen. Echt waar!)

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...