Johannes Geplaatst: 17 januari Share Geplaatst: 17 januari Wie kan mij helpen aan een onderhoudsschema van een Fiat Ducato 3.0ltr motor uit 2008. Ik heb hier geen boekje van kunnen vinden. Hij heeft 130.000km gelopen en weet niet wat er al aan gedaan is. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 18 januari Share Geplaatst: 18 januari Ga met het chassisnummer naar een Fiat dealer en ze draaiene je zo alle Europese dealerbezoeken uit. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 18 januari Share Geplaatst: 18 januari (aangepast) Moet ie wel bij een dealer geweest zijn die dit registreert, zijn nog zat garages die dit (nog) niet doen. Boekje kan je gewoon online vinden. Kan hem niet toevoegen maar hier de link, je kan hem van die pagina downloaden als je iets naar beneden scrolled. Ducato 2008 18 januari aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
catwiezel Geplaatst: 24 januari Share Geplaatst: 24 januari Dankjewel voor info , ik ga ermee aan de slag Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.